Mot England (;

heej !

blir ett snabbt inlägg nu, för om 1 timma & tio minuter så åker vi mot england! först ner mot skåne för att hämta upp ola, sen mot öresundsbron till danmark, sen buss, sen blir det två färjor till. hade tänkt mig att köpa iaf en parfym, escada, får se om det blir något mer, lite tuggummin & sånt..

själva VM-deltävlingen går i Donington i England, på lördag & söndag. men inga höga förväntningar, eftersom han fortfarande har ont i rumpan, och knät.

nu sitter jag här med evelina, hennes buss gå snart. vi va & handlade lite, sen skulle jag köpa resgodis på bubs, men det va ju självklart stängt, så jag får va utan! jag äter ju inte godis.

nu måste jag hoppa in i duschen, så jag hinner med allt.

ha det så bra här hemma, jag kommer hem igen på måndag, och ni får se mig igen i skolan på tisdag..

Puss / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0