Life´s back (;

hahah,

hej förresten!
är på bättre humör än vad jag va för någon dag sen ..

det hela började med igår, då det efter många om och men bar av till ulricehamn, där det va crosstävling pågång, JSM & MX3-SM. vi skulle egentligen inte åkt, för pappa blev sur för att mamma inte hängde med, och då kunde inte han heller åka, hallå, jag finns med! så jag ringde toni & frågade om dom kunde komma & hämta mig, men dom hann inte det, men då blev jag ganska inne på idén att ta moppen, för toni sa att det va jättelätt att hitta. så jag framförde idén till pappa, haha. som sa: nej, men det kan du inte. och jag blev lite sur, och säger: men va kan jag göra då? det är ju inte mitt fel att vi helt plötsligt inte ska åka.. då får jag svaret: nee, men då får väl jag ställa upp som vanligt.. så åkte jag & pappa ! och väl där gick vi och satte oss jämte toni & elin, så dagen blev lyckad (:
är lite ovant att sitta jämte och kolla när inte toni eller elin är med, men kul det med (;

när jag kom hem sen så blev det ganska lugnt, sen gjorde jag iordningmig för kvällens planer, nämligen bio. jag och evelinus skulle gå och se " På smällen " , faktiskt ganska bra, och den hade sina roliga stunder, haha.
sen åkte vi bort till vätterstranden och kollade, men vi såg inte en käft, så vi började dra oss "hemåt" , haha. som ni kanske läst i evelina´s blogg så kom jag med idén att ta en genväg hem. tina dahl´s lokalsinne är inget att lita på, vilket evelina också redan vet, men hon gav det väl en chans! moppade oss mot " genvägen " men jag hittade den inte. istället kom vi till göteborgsbacken, och sen hamnade vi mitt inne i ett industriområde mitt ute i ingenting, och vi va vilse kan man säga. men evelina hittade en cykelväg, så vi moppade oss in på den en bit & sen visste evelina helt plötsligt vart vi var, tack & lov! så vi kom ut där vid mitt jobb, vilket vi inte riktigt kunde fatta, men aja, hem kom vi tillslut. jag släppte av evelina i hovslätt där hennes mamma stog, och sen åkte jag hem.

onyttiga dagen igår kan jag lova! , först crossen där jag inte åt någon mat förrens när jag kom hem, utan bara proppade i mig en massa godsaker, och därefter bion med en stor fet godispåse.
men en väldigt lyckad dag på alla sätt, nästan iaf .

idag har jag inte gjort så mycket alls, eller jo, jag moppade mig in till a6 & in till elgiganten för att lämna in min telefon som bara stänger av sig när jag pratar med någon i telefon, skapligt jobbigt. så hade dom inge lånetelefoner inne, aaaah. jag blir tokig, det är nu 3:e gången jag lämnar in den mobilen. och sen säger han: men kan vi skicka ett sms till ditt mobilnummer när den är klar? och icke snabbtänkt som jag är, säger jag: jaavisst! , blir ju svårt när jag står med simkortet i handen-utan telefon! men mamma ringde till dom, och det hade kommit in en tele, så om pappa hann innan någon annan kom och ville ha lånetelefonen, så skulle han hämta med den innan han åkte hem. återstår att se, men jag behöver ju en telefon.

kvällen är inte 100% säkra planer för än, men det lutar åt minigolf med evelinus som kommer om cirkus en halvtimma (:

pusshejs / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0