I knew i could do it

idag har jag jobbat, hela dagen. 10-19, segt som bara den. kom in en och annan mindre trevlig med, aah.

efter jobbet gjorde jag mig en toast, riktigt gott, och jag va verkligen sugen på det. lånade med mig två filmer med, linas kvällsbok & djävulen bär prada. linas kvällsbok har jag ju redan sett, men det va ett tag sen, så jag tänkte se den igen. först: djävulen bär prada, började filmen kl. 20.00 men det har gått en halv minut nu , pausade och sen dess har jag haft annat för mig. så jag ska krypa ner under täcket nu och börja kolla tänkte jag.

jo, mina blöta kläder sen när jag hoppade i evelina´s pool låg kvar i min väska, och när jag letade efter min nya kamera så hittade jag tillslut den i samma fack som de blöta kläderna, blev ganska rädd! har liksom precis lagt ut en massa pengar på den, så trodde den va fuktskadad, men nej, den funkar änsålänge, vilken tur!

sen va jag asnära på att bella med moppen på vägen hem från jobbet, vid vip, där typ. fick vattenplaning, men jag klarade mig precis, hade inte vart så lyckat att bella just där.

nu väntar filmen,
ciao / tina

Kommentarer
Postat av: emma

det har jag gjort ! bällat vid vip. Massa folk utanför med

2007-08-10 @ 00:21:23
URL: http://emmaerlandsson.blogg.se
Postat av: tina

usch då! tur att jag aldrig gjorde det, men pinsamt för dig..

2007-08-10 @ 11:00:45
Postat av: Jonna

Vattenplaning e asläskit , min kompis fick de i ondellen vid a6 så hon trilla där , Asläskit va de , men de gick bra iaf :P

2007-08-14 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0