Everything I do, it does´nt matter anymore..

aaaah, allting jag har gjort, och för alla gånger jag har ställt upp, är det inget värt?
fattar du inte att jag blir lessen?
detta är andra gången det handlar om samma resa, och nu hade ni eran chans, men då är du emot, tack då.

och du kan ju bara sitta och säga att jag ska va hemma, för du får ju ändå följa med, vilken stil.

jag vet inte vad jag kan göra, för ingentting hjälper..

första gången, då fick jag reda på det när allt redan va bokat och klart, snällt. så det va ju ingenting att göra nåt åt, men nu, nu kan ni iallafall gottgöra mig, för jag blev lessen sist med, men det fattar du inte?

jag tycker det är jättekul, och sen får någon annan följa med, men inte jag, så gärna som ni vet att jag vill...

men tack brorsan, för det du sa värmde faktiskt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0