Everything goes wrong..

..började med igår, min otur alltså. det va min otursdag, utan tvekan. evelina har gått & blivit sjuk, och sen när jag åkte in till stan med sandra, kristian, lina & jonna så va det ganska nära att det slutade i krock, några gånger. fattar inte vad det va med mig igår, men jag hade inte direkt kontrollen över min moppe iaf. men som tur var, tur i oturen kanske, så klarade vi oss helskinnade.
sen får jag ett sms av evelina, en nyhet som jag nog inte kommer att gilla, och mycket riktigt. evelina säger att hon inte kan följa med på sm-avslutningen den 29, jag höll på att svimma. otur heela dagen verkligen. och jag vet inte vad jag ska ta mig till, vi som hade såna perfeka planer för den helgen, lite lessen faktiskt.
sen är det flera saker till, men dom håller jag för mig själv..

just nu känns det inte som om jag vill göra nåt, men jag kan ju inte sitta här i soffan & växa fast. men är verken på humör eller mår bra, kanske börjar bli sjuk med? ja, varför inte? mer otur, den tar väl aldrig slut.

allt skiter sig nu, varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0