Everybody´s talking

som vanligt började dagen med att stiga upp tidigt för att gå till skolan, som faktiskt gick rätt snabbt idag, mycket skratt gör att man tänker på annat. flyttade upp matten, så vi fick sluta vid 14 idag. efter skolan gick jag & evelina hem till mig och kittade oss med regnkläder och allt, dåg ut som ailiens kom evelina fram till ;D
sen moppade vi oss in till city där det blev direkt till mackmakeriet. då ringer pappa: du, ska du med till västerås? - jaa, det ska jag säger jag, okej, men då åker vi om en timma isåfall .. no way att jag skulle hinna, så jag fick bara glömma det. min planerade familj... sen gick vi till make up store där jag köpte mitt paraply som jag velat ha ett tag nu, kan behövas till hösten. sen kollade vi vidare och jag provade en massa, men inget köpt mer än present till mor min. upp till a6:an istället. där blev det en kofta, shampoo+balsam och en sjal. kanske bild på det senare.

sen efter en lång dag på stan så skulle vi åka hem, och min hjälm som låg jämte moppen va dyngsur! fick ta ut fodret & ta luvan på mig, sen halsduken runt ansiktet, sen hjälmen. såg ut som en åsna !

jo, praoplatsen på wow gick inte, jagsom gärna velat va där, nu har jag problemas, så det blir att åka in imon igen.

nu måste jag sova, innan jag smäller i huvudet i tangentbordet, haha.
pussnatti / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0