Back to school

i morse när jag vaknade kan jag säga att det va trögt att gå upp, men vid 7 tvingade jag mig upp & in i duschen. sen slängde jag på mig kläderna, sminkade mig lite, och gick & käkade lite frulle. efter en stund kommer jannike & ställer moppen hos mig. och när vi ska gå så börjar det ju såklart ösregna. men vi gick bortåt, och när jag kom fram va jag skolans fluff, haha.
så fort vi kommer in i klassrummet får vi vårat schema, typ till 4 varje dag, kommer aldrig stå ut..  fast än vi klagade, och har frågat alla möjliga vad vi kan göra åt det, så kommer dom inte fram till nåt, har aldrig sett att niorna haft så dåligt schema innan, jonna tror jag slutade vid 13 på fredagar, och vi slutar 15 & nått.. och dessutom, vi slutar tio i fyra redan första dagen, vanliga lektioner sätter igång direkt, och tillochmed läxa idag, från helén iofs, såklart. taskmörtar, allt för att jävlas.

men men, stefan sa iaf att vi skulle lösa så att jag kan vara ledig fredag och måndag, något posetivt från flahultsskolan. sen alla dessa små nya sjuor, skitsmå. okej, jag kanske inte ska säga något. men undrar om vi va lika små? haha.

nu måste jag packa, men det blir säkert ett kvällsinlägg med (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0