3 Augusti

heej mina vänner!

igår 00.30 ,funkade inte att uppdatera igår, så jag sparade det, och gör det nu istället..

hade tänkt berätta lite om hur min dag sett ut, om ni vill veta, så fortsätt neråt.
började med att jag pallrade mig iväg till jobbet, så jag va där kvart i, i väldigt god tid för en gångs skull, så jag satte mig & tog en cookie. sen jobbade jag till 18, efter det skulle vi åkte till kusin mie, men det blev inget, så jag åkte hemåt. åt lite, sen efter en stund så bestämde emelie & jag oss för att hitta på något. vi åkte först till vip, sen in till vätterstranden, och lite runt! trevligt (: haha. jag i ett nötskal: när jag skulle tanka. jag glömde att ta bort tanklocket, så jag stog där med pumpen i handen, och jag kunde ju inte sätta tillbaka den eftersom jag betalade med kort.. emelie försökte hjälpa mig, men vi lyckades inte, men så kom alexandra-räddaren i nöden, som lyckades! men när jag väl skulle tanka, trodde jag så kom det ingen bensin, bara att börja om igen!
sen åkte vi en sväng, efter det hemfärd. nu ska jag kolla på film / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0