Vimmerby & Oskarshamn

hemma igen, efter en väldigt lyckad helg med brorsan. det va div. 1 & det är lagtävling.
första heatet i Vimmerby gick bra, toni blev 3:a efter svärd & ember , stefan blev 6:a, Mange 11:a & Christer 17.. i andra heatet gick det hyfsat, toni stannade på startplattan & kom iväg klart sist som 40:e man, men körde upp sig till 7:a, medans stefan blev 4:a, Mange 6:a & Christer 13. Huskvarna MK slutade med laget på 1:a plats.

i första heatet i Oskarshamn idag så gick det ganska bra, Toni blev 2:a vilket var bra med sin lilla hojj, Stefan blev 6:a, Mange15:e & Christer 20:e. i andra heatet gick det dock inte lika bra. 3 av fyra i laget var med i startcrasch, 2cyklar gick sönder så Christer fick köra 250 2takt (även i första heatet) & Stefan bröt. Toni blev 4:a & Mange blev 13.
laget slutade ändå på en andraplats, det skiljde 1poäng ner till trean!..

jo, som sagt. helgen har vart riktigt bra, och jag är fullt nöjd. nästa helg är det första SM:et i Varberg, så tråkigt att jag inte kan följa med på det, jag ska till berlin på komfaläger & missar även dansuppvisningarna. gaaaaah! jag tvekade hur jag skulle göra först, men om jag inte följer med på komfalägret så får jag ju spendera all min fritid i kyrkan, och det är ju inte särkilt kul. men jag får väl se det positiva i det, det blir säkert kul i berlin.

imorron börjar jag inte förräns halv 10, skönt. ska ta & plugga lite nu, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0