Too much.

dagen började inte driekt med någon sovmorgon, nejnej. upp & hoppa, duscha & fixa iordning mig, in till stan och till kristina kyrkan (?) med jannike & agnes. ¨drog med mig mami med, så får jag extrapoäng. efter det så blev det upp till a6 en snabbis, skulle kolla på jacka & shorts, men det va inte riktigt som jag trodde, så det blev inget köp.
frågade jannike om hon ville åka med oss till a6 & sedan hem, men hon hade bråttom. vi åkte och köpte middag på santorin i hovslätt, och gick in och handlade massa glass & annat. sedan möter vi jannike utanför konsum, haha. då hade hon missat bussen, och kunde kommit hem lika snabbt med oss!

sedan hem, åt halva pizzan, sedan glass & sen satt jag ute på altanen hela eftermiddagen, pluggade lite och så. efter det så fick jag för mig att jag skulle ut & cykla en sväng, tog mamis cykel som är aningen hög sadel på, och trampade bort mot crossbanan, men det va inte många där, så jag vände och tog en liten extrasväng.
när jag kom hem så pluggade jag lite, och nu har jag precis ätit upp den andra halvan av pizzan.

kanske är bäst att jag pluggar vidare nu, lärarna ska alltid bomba oss med en massa prov, läxor och allt innan loven. har hela 2 prov i veckan, biologi på 27sidor och spanska. inte nog med det, nejnej, två muntliga redovisningar, geografi & ANT. sen har vi matte, hk...

ha det bra, puss tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0