Too far apart

hellow!

dagen började med idrott, beeptest skulle vi haft, men vi tar det nästa vecka. istället blev det någon spring-&-jaga-lek & fotbollsbrännboll på halva salen. jag har träningsvärk, alldelles för otränad är jag. efter det hade vi bara två lektioner kvar, svenska & NO. på svenskan låg jag lite efter eftersom jag var ledig i fredags, man ska skriva en berättelse om sig själv, vad man gör om 15år, alltså när jag är trettio. det kan nog bli riktigt kul att läsa sen, om man kommer ihåg att man har den.. började jobba med det lite smått, & sen kom jag på att vi skulle läsa upp den i grupper, oh no, inte en chans att jag tänker läsa upp det där jag skrivit, så jag får nog ha den hemma istället, hemligstämplad. istället ska jag göra en ny som jag kan läsa upp med.
efter skolan gick evelina med mig hem, vi pratade lite som alltid på onsdagarna & jag gjorde lite wook åt mig, som dock inte blev alltför god, iaf inte riset, men den dög. nu sitter jag här, lite dåligt samvete för det, eftersom jag har matteprov imon, och sen äre dags att börja packa till resan så att allt är tvättat & så.. jag varnar er som ska med redan nu, mitt passfoto är hemskt, haha. det kan min kära bror intyga. det har jag minnsann hört!
om jag kanske skulle ta mig till matteböckerna & stänga igen locket här för idag, jo det låter som en bra idé.
have a nice evening, ciao

a little bird told me about you (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0