To high expectations

godmorgon!
va uppe redan vid åtta, duschade & så, så att jag inte lät helt nyvaken, för jag skulle ringa & kolla ett sommarjobb, som gick sådär. det kanske inte blev så mycket att jobba, och det fanns redan folk som skulle jobba.
så nu är jag som ett stort ?

jaja, jag får väl svälta i sommar. nejmen jag har bara 150kr kvar på mitt konto, och jag behöver köpa massor.
dessutom ska jag till stan / a6 idag, och som dom flesta vet så har jag svårt att komma hem utan nåt.

lina sover fortfarande, och jag vet inte om jag vågar ringa evelina än, hon kanske skulle hänga med oss idag (:

bye v / tina

Kommentarer
Postat av: Becci

Vad behöver du köpa?

2007-04-10 @ 10:23:01
URL: http://kristallkrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0