The last dance

sista gången på dansen idag då, vill att det ska hålla på året runt :) är så kul. dansen idag va skitkul verkligen, & trots att jag hade världens tränngsvärk + att jag halkade i badrummet & slog i mitt knä i morse så kände jag ändå att det här är sista gången, ge gärnet nu tina! & det va precis det jag gjorde, kommer väl inte ta mig upp ur sängen imorron, haha.
idag övade dom andra mest till uppvisningen på dansfestival på lördag, kom in & kolla på dom i tältet på hovrättstorget (: , blir så avundsjuk, jag vill ju &så va med.. men på ett sätt känner jag att det kommer bli en ganska så lyckad berlin-resa! började packa lite smått igår, & ska ta resten idag & imon. har sån beslutsångest, för tina dahl är nämligen inte den som packar med sig för lite saker som de flesta vet, nejnej, tvärtom, man måste ju ha lite att välja på! har ändå tänkt att det är ju bara 4 dagar, så himlans mycket behöver jag faktiskt inte ha med mig, men vi får väl se vad jag lyckas med!

matteprov idag &så, hah jag hann inte riktigt med allt, det gick väl inte särskilt bra. hade även teknik, spanska, engelska & cabarét, repeterade lite på dansen & det blev lite olika åsikter om klädvalet, men det fixar sig.

imon är det väldigt mycket, jag som missade hemkunskapen förra gången har aldrig vart med på prov-matlagning "/ . sen är det biologiläxa, svenskan klar & redovisning-slovakien. hade funderingar på att komma till kfum imon, men eftersom jag ska packa det sista & upp ganska tidigt dagen efter så tror jag jag skippar det, skulle vart kul annars.

nej nu ska jag göra mig lite kvällsmat! / tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0