Sunny day.

halloa!

har precis gjort mig lite frukost, och ska uppdatera bloggen lite snabbt, innan jag ska ut i solen en sväng (:
igår kom jonna lauritzen hit, vi pratade & lagade mat, innan vi sprang ner till bussen in mot stan. evelina hade vart så duktig & cyklat in till stan från jäbo, inte illa! så vi mötte upp henne där, gick & kollade lite & sen gick jonna hem, jag & evelina gick gort till Annie johansson´s för att möta upp hennes mamma. så skjutsade dom hem mig :)
& tro det eller ej, jag kom hem med en chokladkaka för 10kr, dessutom mörk choklad! mamie blev faktiskt lite impad! när jag kom hem sen så blev det mest lugnt..

idag har jag ingenting planerat, känns iofs ganska skönt det med, för det har vart ganska mycket nu.. tänkte jag skulle ut & sola lite, i det fina vädret. & om det ska bli kallt nästa vecka (?) , så äre väl lika bra att passa på.

 ska äta färdigt nu, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0