Positive!

tjoohej!

dagen blev inte alls så illa som jag trodde. inget beeptest & på religionsprovet fick jag VG+ tom. fick tillbaka spanskan med, VG.
på engelskan fick vi lyssna på dikter som niorna skrivit, lite kul :D & efter det, matte. mattelektionerna blir faktiskt väldigt roliga, jag & evelina sitter & pratar, skrattar & lyssnar på musik, vi börjar alltid skratta när låten kommer som vi fått för oss att  " mr. X  " dansar till, haha. utan evelina vet jag inte hur jag ens hade orkat !..

tror faktiskt att jag ska ta en läxfri dag idag. har precis lagat lite potatisgratäng åt mig nu & lyckats äta upp hela, & efter det så ska jag nog börja min packning!
ska ju till Göteborg med skolan på torsdag, universeum / lasershow, men höjdpunkten är ju 2 timmars shopping! det blir lite tajt att shoppa i gbg på bara två timmar, men bättre än inget!..
efter det så ska inte jag, som alla hem till jönne, nejnej jag ska ta en buss till Stenungsund där toni & elin kommer & hämtar mig!, undra om jag kommer lyckas ta mig dit, återstår att se! efter det så ska dom tilbaka till Stenungsund, till crossbanan & träna, jag ska bara kolla. sen åker vi till deras hem i Uddevalla, & jag bor där tills dagen efter, så bli inte alltför oroliga om ni inte ser mig i skolan på fredag, för det är uträknat, haha ledig! sedan åker jag & bror hem till jönne, & packar & så, innan vi drar iväg till Vimmerby, ( det är nog första gången jag & brorsan åker på tävlingar själva! ). det är tävling i Vimmerby på lördagen & i Oskarshamn på söndagen. det är tonis födelsedag på torsdagen :) så helgen blir fullpackad för min del!

ska fortsätta läsa den nya frida som kom nyss (: , sedan a6 med mamie, bye / tina.

Kommentarer
Postat av: broorrschan

Tjeeenna syrran..

Du glömde ju skriva att Filip ska med o köra.. Blir förresten inte Stenungsund utan Hisingen och vi kanske möjligtvis kan komma o hämta dig.. Men vi hörs imorron, hoppas ni ringer o väcker mig o sjunger för mig imorron..!

Kram

2007-04-18 @ 23:00:28
URL: http://www.tonidahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0