Påsk.

glad påsk!

dom senaste dagarna har jag inte hunnit med att skriva, så jag berättar lite om dom dagarna nu istället:

torsdag: dansade, har nog aldrig gått så bra som då alltså, fick någon slags överenergi, jättekul va det iaf! sedan hem, dusch & fixa, och sen kom evelina. vi hyrde film, fast vi fick fel film, så vi kollade på the breake up istället, eller ja, inte helt, för vi blev trötta, evelina somnade nog på 30 sekunder alltså, från det att vi pratade sist. haha, jag som frågade henne, men fick inget svar. vi premiärade husvagnen :D. 

fredag
:  det blev en repris av halmstad när jag & evelina vaknade, shit vad varmt det va, men inte när vi skulle sova, för då tog vi full värme, haha, så när vi vaknade kunde vi knappt andas!.. sen så skulle jag & elin åka in till stan en sväng, jag köpte 3 par skor, ett par shorts, ett linne & shampoo, så nu är mina pengar slut. på kvällen kom sofie & henke , toni & elin bor ju här när dom är i jkpg, så vi blev hela stora familjen här hemma, trevligt.

lördag
: idag med andra ord! vaknade & hittade ett påskägg jämte mig, sen gick jag & mamma nästan hela dan på stan, såg en jättefin jacka & skor, men kom hem med underkläder, ska tänka över det andra lite. fikade sedan med påskbakelse på bernards. när vi kom hem va jag ganska trött, sen så åkte jag & tränade lite med elliot, och jag & pappa kollade en stund på streetrace på torsvik, men sen kom polisen. efter det om vi hem, pratade med lina som kanske kommer ner hit imon, skulle va jättekul!

bäst att jag lägger mig nu! godnatt / tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0