´´ I got that.. ´´


haha, dagen har vart rolig, & väldigt flummig. jag vet inte riktigt vad jag & evelina har fått för oss egentligen, en låt med "X" som dansar? vi hade hur kul som helst åt det iaf. du gör mina dagar så bra gumman (:
här kommer en jättesnabb uppdatering av dagen:

  1. första lektionen, idrott. hade handboll & fotboll, + att jag hade världens huvudvärk, men jag va med ändå.
  2. SO, gunnar var inte alls på humör idag.
  3. lunch, pannkakor, det va inte helt fel!
  4. engelska, gjorde ngt papper.
  5. håltimma! satt mest & flummade.
  6. matte, fast fick öva till biologiprovet imon, blev dock inte så mycket gjort.
  7. spanska, datasalen.

nej, nu ska jag plugga biologi, thina sa att det va ett stort prov, att vi aldrig hade haft något så stort innan, bra att säga det dagen innan!

I remember you, so beautiful, and I remember love so beautiful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0