Great!

heejsan !

igår blev det först stan / a6 & inget shoppat istortsett för min del, mer än krämer, lina däremot hittade en klänning, en jacka & ett par skor.. efter det så åkte vi hem & tog det lugnt, och vi hade fortfarande inga planer inför kvällen, men jag ville in till huset så jag försökte tvinga med mig lina, & det slutade med att jag mutade henne, hahah. vi fick &så med oss evelina!
väl därinne dansade vi loss, & träffade &så massa bejbs, tack för en väldigt lyckad kväll <3 , det måste göras om (;

idag har jag tatt farväl av lina, det lät ganska så hemskt, hah men jag lämnade av henne vid tåget, efter att vi tatt en tripp ut på piren (:
efter det så va jag så duktig & gick upp till a6, & ja hade köpt med mig en baguette som jag sedan åt på papies jobb. sedan hade jag lovat att handla så jag gick in med en vagn till coop & plockade ner allt möjligt!, sen kom papie & betalade.

dessa dagar har vart väldigt lyckade, speciellt att få träffa min underbara kusin <3, jag & evelina har även lovat att komma upp till lappland i sommar :D

image19

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söta ni är mina puddingar! men vad jag gör har jag ingen aning om :P

2007-04-12 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0