Göteborg & Uddevalla

hejsan

har lite bråttom nu, men ett sista inlägg innan jag åker får jag allt hinna med.
igår va jag barnvakt, mycket bra eftersom det blev lite mer shoppingpengar :) jag & evelina ska springa runt som galningar på dom två timmarna dom ska shoppa i gbg!..sen skulle jag tagit bussen, men såg precis kommentaren från bror att dom kanske kunde hämta mig istället, skulle va mke bättre! började packa sent igår, och hoppas jag fått med mig allt nu, kommer hem en sväng imon, innan det bär av till vimmerby & oskarshamn.
nej, nu måste jag kila. ha en bra dag hemma imorn, puss / tina.



hej igen! nu är jag på plats i uddevalla, även att det va lite krångligt så tyckte jag jag klarade det bra ändå! först universeum, sen lunch & shopping, hittade bara en väska & ett par slip-in tofflor, billigt blev det iaf, bra. efter det så va det lasershow, det va ju ingen hit, drygt. sen skulle jag ta en spårvagn som gick ut till stora holm - stället ingen kände till. temperaturgatan va typ samma ställe, och när jag sa stora holm sa spårvagnstjejen/chauffören att hon aldrig hört det förut, men temp.gatan kände hon till! åkte nog en halvtimma med spårvagnen & sedan såg jag bussen med toni, elin & filip. 
vi åkte till crossbanan i hisingen för att dom skulle träna. efter det så åkte vi hem & åt hos filip ,& hans familj, trevligt (: tog massa bilder, som jag kanske lägger ut på min bilddagbok sen, men inte nu, är supertrött + att jag inte har nån kamerasladd med mig. sitter här i toni & elins hus för första gången, ska ta en sightseeing kring husen här imon morron, haha. ska hem till jönköping imorronbitti med!

ska ta mig till sängen nu, natti / tina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0