Finally.

halloj alla glada läsare!
denna dagen har vart väldigt bra, kan jag lova!
först idrott med innebandy, roligt! , efter det svenska, fick tillbaka årskursproven, VG-, är supernöjd!
sedan biologiprov, jättesvårt!, men hon sa att det räckte till ett G både till evelina & mig, så då ska hon hålla det med..
men nu kommer höjdpunkten, haha. jag hämtade min efterlängtade moppe! den har dock inget namn än, min pärla, så nu väntar jag bara att födelsedagen ska närma sig, så jag kan gå moppekurs med.  det visade sig att jag & erika har likadana moppar!.. jag körde iaf en liten sväng borta vid torsvik innan, så himlans kul va det , längtar som tusan!

nej, nu kanske jag ska titta på spanskaprovet som vi har imon!, bra tina!
på påskafton kommer toni & elin, sofie & henke hit :)

// happytina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0