Berlin

heej allihopa!

imon bär det av till berlin, ska faktiskt bli kul (: shopping en dag &så, mycket bra! mami växlade euro åt mig idag, brabra. så nu är det packningen kvar, som dock inte går lika bra, har knappt börjat! det kanske slutar med att jag tar med mig hela gaderoben, man vet aldrig! linnea sa till mig igår &så att man inte får ha linne i kyrkan, man måste ha t-shirt. något som inte jag kände till, så tänk på det ni som ska med! har beslutsångest, om jag ska ha en rullväska eler en vanlig!? får se.

härligt med en så solig dag idag igen (: satt ute mestadels av dagen, härligt! redovisningen gick mycket bra måste jag säga, jag & evelina bjöd klassen på kolicê , slovakiska bullar, haha.
provmatlagningen gick &så bra, & jag blev nöjd med mitt betyg, VG+ !

ska ta & fixa allt nu, måste prova ut massa kläder, så jag vet vad jag ska ha med mig! om någon ringer så kommer jag troligtvis inte svara, eftersom det blir dyrt för mig, så skicka sms, dom ska jag försöka svara på iaf!

ha 4 underbara dagar i sverige, ses nästa vecka igen, 
pusshejs / tina 


Kommentarer
Postat av: emelie

jag har en rullväska ;) haha <3

2007-04-27 @ 21:37:32
URL: http://emejlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0